b_mikhailov (b_mikhailov) wrote in a_vituhnovskaya,
b_mikhailov
b_mikhailov
a_vituhnovskaya

РІЗНИЦЯ МIЖ РОСIЙСЬКОЮ ТА АНГЛIЙСЬКОЮ ЗЛОЧИНОМ

1. Стиль

Отже, Англійське Злочин – це перш за все Умисел. Темні Води. Архетипна Тортури.
Шізоузор, тче витонченим, послідовним, витонченим Психічним Художником. Богом Вишуканого Моменту. Візерунок, що вплітається в Явь.Продуманно.Педантично.Расчетливо.
З дендістскім шиком і богемної легкістю Справжнього Майстра, “Ідеального Лиходія”.
Англійське Злочин – це кіч Над-Ідеї. Екзистенція аморального індивідуалізму. Своя Гра.

Антініцшеанская безодня, що таїть в собі тривожну кровожерну глибину, заховану в простенькому, примітивному, в дитячому, і тому СПРАВЖНІМ, онтологічно жахливим – в Тій Самій пісеньці.
Хлопчик, ти ж пам’ятаєш, що Містер Майка чекає тебе за рогом! І тебе вабить ця невтішна геометрія кошмару.
Коли Агата Крісті оживає під джазовий оргазм Майкла Наймана, Девід Лінч замінює собою Достоєвського.
І над проклятими російськими питаннями еротичним шепотком – тонко-чеширский – “Хто вбив Лору Палмер?”

Англійський стиль у мистецтві – це фашистський стиль.
Девід Боуї – замість Адольфа Гітлера. І Англійська Королева – замість Магди Гебельсс.

Англійське Злочин має хиже безліч отруйних смислів і рівнів – інтелектуальних, філосовскіх, естетичних, психопатологічних.
Воно виходить за межі криміналу, як такого, набуваючи статусу екзистенціального досвіду, Магічного Дійства. Англійське Злочин – це детектив без рефлексії.
Раскольников – без Достоєвського.
Право, яке скасовує створене тремтіння.
Англійське Злочин – це перш за все Якість. Стиль. Порода.

2. Російський. ІНШЕ

Російське Злочин – безвихідь Иное. Поверхневе. Хворе м’якоттю випадкових пристрастей. Лубкове. Душевненько-Лоховскі, немов шапка-вушанка на мамлеевском мертвяки, що крадемо безцільними бомжещупальцамі.
Часом, Російське Злочин дико і дегенеративно люто. Несамовито-жорстоко. У ньому – то
злобненькая горілчана завзятість, то – сльозливі каяття. Християнського багато – в ньому І щось є овече-плебейське. (Рабське схиляння колін кониками гербарію некрофіліческого.)
Або зло воно, паталогічні, чікатілісто – хвацьким. Або – по-дурному зовсім блаженно. Комаха якось байдуже.

Російське Злочин порожньо.
І емоції, викликані ним, цілком укладаються в ліниве вигук “охуеть!” , Лист про традиційне на Русі шанування перед усім, що хоч скільки-небудь порушує обридлу Буденність. Але в “охуеть!” цьому немає ні здивування, ні радості.

Російське Злочин позбавлене витонченості. Як правило – це битовуха.
Як знаряддя вбивства росіяни використовують кухонне начиння – ніж або сковороду.

Російське Злочин містечково і неестетично.
У ньому немає трагедії.
Трагедію в ньому зміг знайти тільки режисер Балабанов.
Більше ніхто.

Російське Злочин непрезентабельно. Навіть для світської хроніки.
При цьому, воно завжди – мейнстрім.
“У підворітті нас чекає маніяк” – це знає будь-яка школярка.
Коли її згвалтують і розчленують, вона скаже: “Всі помруть, а я залишуся.”
І стане ген-директором МТВ.

Сенс Російського Злочини невідомий нікому. Він не обчислюємо.
Розгадати його як сакральний натяк, відчути як мерехтіння, як вібрацію наміри – неможливо. Цього не змогли зробити навіть Російські Письменники. Ні Мамлеев. Ні Достоєвський. Ні Сорокін.
Всі вони лише імітувати Чуян його.

Сенс Російського Злочини можна придумати постфактум. Його можна лише фальсіфціровать, надиктувати.
Це входить в компитенции певних органів. З метою прикриття госпромахов, а також створення в суспільстві ситуації “стабілізації” (“дестабілізації”), та іншої “оперативної роботи”.
Фальсифікація Російського Злочини – сама по собі – Державне Злочин.
Воно ж, у свою чергу, завжди є антиросійським і антинародним.

Користь рідко стає мотивом Російського Преступленія.Но вона – те небагато, що може надати йому подобу сенсу.

Масштаб Російського Злочини, часом величезний. (І, в цьому випадку, прикриваються державні або кланові інтереси).
Або – мізерно малий. (В малості цієї є щось непристойне. Майже порнографічне.)
Страждають від Російського Злочини істоти, як правило, абсолютно випадкові.
Але страждають вони НЕДОСТАТНЬО. Мляво.
Раніше страждали інакше, Була в стражданні моторошнувата завзятість! Скоморошіть розмаху. Щось Вселенське.

Російська Література створила Культ Страждання.
А Російська Народ його знищив. Пропив. Проебал.
Російський Народ проебал Христа. Російський Народ проебал Мавроматі. Просто забив.
Російський Народ проебал Місіму, разом з японським народом.
Обидва вони проебалі Японію і Японський Імператорський Флот.
Найбільш “просунуті” проміняли Японську Культуру на Аніме.
Наостанок Російський Народ проебал Руську Літературу.
(Іноземну літературу він проебал заочно. Принципово і навмисно.)

Російський Народ перестав читати російську класику. Бо страданьем вона повна.
Бо читання, само по собі, для нього є страждання.
А Російська Народ не може більше страждати – у нього СВОЇХ ПРОБЛЕМ ПОВНО.
Хоч проблемми і нижче Страждання, в них немає ні шику, ні глибини. ЗАТЕ ВСІ ЯК У ЛЮДЕЙ.
Якщо Російського Людини катувати, він все одно не зізнається, що читати йому лінь.
Російський Людина гордий.

Російський Народ сумнівається, що Влада діє заради його Блага.
Сумнівається. Але вірить. Іноді не вірить. Але голосує.

Російський Народ плутає Благо з Убогістю і Олімпіадою.

Російський Народ плутає Лень із застоєм.

У Російського Народу є Воля.
Російський Народ могутній.
Але властивості ці він проявить тільки в “Година Х”.

Російський Народ вірить, що “Година Х” неминучий.
Його не можна проспати. Пропити теж.
Кажуть, його не можна навіть проебать.
Хотілося б вірити.

Але Російська Народ може проебать все.
Тому що йому нічого не шкода.
Навіть власних дітей.
Бо “жалість принижує людину”.
А стакан води піднесе робот.

Так Російський Народ пізнає ВІДЧУЖЕННЯ

3. Російський ДІТИ

Російські діти могли б проебать інтернет.
Але не проебалі.
Російські діти розумні.

Російські діти часто стають Об’єктами злочину.
Їх продають на органи.

Безліч педофілів бродять по просторах Росії, в пошуках статевонезрілих хлопців.

Якщо б у дитинстві мені зустрівся педофіл, у мене б було Дитинство.
Я була б – Лоліта. А він – мій Гумберт-Гумберт. Але педофіл мені не зустрівся.
І я, як і всі, проебала дитинство в школі.

Я не вважаю педофілію злочином.
Особливо, якщо дитина просить.

4. І ЗНОВУ ПРО РОСІЙСЬКОЮ ЗЛОЧИНІ

Безглуздість Російського Злочини – не наша вина, а наша біда.
Ідеологи-провокатори, особливо, євразійської го спрямування, шукають витоки її в набили оскому, і сумнівних, по суті своїй, кліше.
Тут вам і “загадкова російська душа”. І горезвісний “третій шлях”. І “неопору злу” …

Самі злочинці, часом, мимоволі потурають цим міфам.Ссилаются на щось ірраціональне, надприродне. Висловлюються поганими примовками, типу – “біс поплутав”.
Самодостатня наполегливість цих фольклорних тверджень, їх безапеляційність “як-би самоочевидність”, існують не тільки для самого злочинця, але і ЯК-НІБИ-БИ ДЛЯ ВСІХ.
За допомогою глибокої внутрішньої переконаності, накладеної на Русское Колективне Несвідоме, злочинець транслює цей посил Під Поза – “Самі розумієте …”,” З ким не буває … “
Стверджуючи, таким чином, якусь Колективну Вину, як абстрактність, як щось безособове, розпливчасте, отже, як Колективну Невинність, він волає до дрімучої невинності загально-поглинаючого болотного “МИ”. До утробіщному, архетипових Ніщо Загальних Безодня-Мозку.
І тут ми бачимо, що Російська Злочин також, як і Англійське, виходить за межі просто криміналу.
Але виходить Іначе.По якомусь своєму, дивному, особливого типу.
Назвемо його умовно “Наявністю Стороннього”.

НАЯВНІСТЬ СТОРОННЬОГО У СВІДОМОСТІ ЗЛОЧИНЦЯ
Понятійний апарат РОСІЙСЬКОГО ЗЛОЧИНИ. Поверховий аналіз
.
Цей апарат влаштований вкрай примітивно, іедва Чи містить в собі необхідний мінімум уявлень. Приміром, такі поняття як “совість”, “відповідальність”, “почуття провини”, в принципі,
наявні. Але в кілька спотвореному вигляді – і теоретичному, і фактичному. Вони, суть -
емоційні симулякри. Пристосування для громадських маніпуляцій – створення про себе певного враження. Носячи виключно публічний, демонстративний характер, вони
ні в якій мірі, не є, факторами, що характеризують саму особистість. Їх швидко замінюють
більш природні, живі, “взаправдашніе”, і, при цьому, патологічно-короткочасні оціночні афекти. Гранично концентровані переживання, малозмістовні,
неглибокі, майже тварини, що виражаються в вигуках або вопросах.Напрімер – “Пиздец!” або “На хуя?”

Російський Злочинець не схильний до глибокого аналізу. Втім, він не схильний до аналізу взагалі. Бо для нього це – погана достоєвщина. А то – (неаналізіруемое, стихійне) – Життя.
“А ЖИТТЯ, ВОНА ПРОСТА!”

Російські Люди хизуються своєю Простотою.
Простота гірша за крадіжку.
Скрізь.
У Росії вони рівні.

5. РОСІЙСКA НАРОД ЦЕ САМОГУБСТВО І АБСУРД

Російський народ проебал Свободу.
Але Рівність він не проебал.
Не зміг. І навіть звів у культ.
Рівність абсалютно і застосовується до всього.
Воно поширюється на непорівнянні явища і поняття. У ньому немає логіки. І є абсурд.

Російський Народ заперечує логіку. І не розуміє саме явище “абсурд”.
За логічний абсурд Російський Народ буде бити морду.
Чому? Нізащо! Душа не лежить!

Російський Народ проебал Гегеля. А разом з ним і “Науку Логіки”.
Російський Народ проебал Іонеско. Проебал театр абсурду.
Але не проебал Чистий Абсалютний Абсурд. Не зміг.
Бо Російський Народ і є Чистий Абсолютний Абсурд. (Але він не знає про це.) І в глибині душі хоче цей абсурд проебать. Тобто, проебать саму себе.
І в майбутньому це станеться.
Російська Народ – це Самогубство і Абсурд.

6. кілька СЛІВ ПРО ПРОЕБАННОЙ ЄВРОПІ

Російський Народ проебал Камю. І взагалі-то був прав.
І ніякого Дельоза і Гватарі! Французи нам уже нічим не допоможуть.
Головне, Російський Народ проебал всю Европу.І, здається, навіть не помітив.

Російський Народ не знає, що є речі, які Проебивать Можна і Речі, Які Проебивать Категорично Не можна.

“Бог” з ними – з Достоєвським, з Камю, з Гегелем, тим більше.
Російському Народу багато дозволеної. Але Європа!
Хай би краще замість Європи, він проебал мене!
Але для Російського Народу “замість” і “разом” – одне й те саме.

7. Всі що безглуздо, КОНСПІРОЛОГІЧНО

Так, замість Есе про різницю між Англійським і Російським Злочином, ви прочитали ось цей, доволі еклектичний текст.
А при чому тут Англійське Злочин? – Запитаєте ви.
Я думаю, вам все пояснити підкований конспіролог.


Было найдено здесь: http://level.kiev.ua/?p=784
КІНЕЦЬ
Аліна Вітухновская

Tags: АрхивЪ
Subscribe

  • ПОСЛЕДОВАТЕЛЬНЫЙ ЭСТЕТ

    По странному совпадению, вчера, разбирая книжный шкаф, я нашла эту книгу Дмитрия Быкова, подаренную мне еще во время процесса. Я помню как много…

  • БОГ ЕСТ

  • Я ХОЧУ, ЧТОБ НАЧАЛОСЬ ЗЕМЛЕТРЯСЕНЬЕ

    Сегодня мы вспоминаем день, когда случилось страшное Спитакское землетрясение. В 15 лет, за несколько дней до этого события, я написала…

  • Post a new comment

    Error

    Anonymous comments are disabled in this journal

    default userpic

    Your reply will be screened

    Your IP address will be recorded 

  • 0 comments